مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 19:522022-09-09ورزشي

مسابقات جهانی کشتی فرنگی| قرعه کشی اوزان دهگانه انجام شد


مراسم قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی فرنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن 55 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از کشتی می گیرد.

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 33 نفر برگزار می شود، محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی می رود.

وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار میان جانی بور از فرانسه و کیم هیون وو از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کارپت چالیان از ارمنستان و فیلیپ ساسیچ از کرواسی می رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 30 نفر شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده در دور اول با میرکو مینگوزی از ایتالیا مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان و براندائو از برزیل می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که با حضور 29 نفر برگزار می شود، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات جهانی کشتی فرنگی| قرعه کشی اوزان دهگانه انجام شد

مسابقات جهانی کشتی فرنگی| قرعه کشی اوزان دهگانه انجام شد